Refusjonspolicy

Tilbakebetaling 

Hvis du, i det usannsynlige tilfellet at du havner i en situasjon der du ikke er fornøyd, kan du returnere hele (eller deler av) forsendelsen for refusjon eller bytte innen 30 dager etter mottakelsen.

Vær oppmerksom på at vi som forhandler ikke er ansvarlige for returfrakt.

For å være kvalifisert for retur, må det aktuelle produktet være ubrukt og i samme stand som da det ble mottatt, og det må være pakket i originalemballasjen.

Vær også oppmerksom på at visse typer varer er unntatt fra angreretten. Du kan lese mer om dette under punkt 5.2 i våre generelle vilkår og betingelser (unntakene gjelder imidlertid ikke for produktene som selges på denne nettsiden).

I tillegg kan du også lese mer om hva som gjelder ved en klage, dersom den av en eller annen grunn skulle bli aktuelt.

Før du returnerer varer, vennligst kontakt oss for å få en adresse til riktig mottakerland.

Returer (hvis aktuelt)
Når vi har mottatt returen din, vil vi kontakte deg med bekreftelse på at vi har mottatt returvarene dine.

Det vil også være tydelig om vi har godkjent eller avvist returen din.

Hvis refusjonen blir godkjent, vil den bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli lagt til kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.

Forsinket eller manglende refusjon?
Gå gjennom følgende trinn:

  1. Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, bør du først sjekke bankkontoen din på nytt.
  2. Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt. Det kan ta litt tid før refusjonen din offisielt er registrert.
  3. Kontakt banken din, det er ofte en behandlingstid før en refusjon blir registrert.

Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen din, kan du kontakte oss via kontaktskjemaet vårt.

Bytter (hvis aktuelt)
Vi erstatter kun varer som er defekte eller skadet på noen måte. Hvis du trenger å bytte en vare mot en lignende vare, vennligst kontakt oss.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar før det byttede produktet kommer frem til deg variere.

Frakt
Vi vil informere deg via e-post hvor du skal sende returen din (dette skjer når du mottar en RMA fra oss).

Som nevnt ovenfor, er du ansvarlig for å betale fraktkostnadene for å returnere varen din.

Hvis du returnerer en forsendelse med en totalverdi på over 500 SEK, bør du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller muligens kjøpe fraktforsikring.

Vi garanterer ikke at vi vil motta den returnerte varen din.