Leveringspolicy

Leveringstid

Vi sender varen fra lageret til kunden innen 1–3 virkedager.

Vi sender og selger varer over hele verden, og leveransene våre tar mellom 8–25 virkedager under normale omstendigheter. Bestillinger som legges inn i helgene pakkes og sendes vanligvis neste virkedag.

Leveringsdatoen er basert på arbeidsdager og inkluderer derfor ikke helger og helligdager .
Vær oppmerksom på at spesialbestillinger kan ha lengre behandlings- og produksjonstid.

Dersom det oppstår forsinkelser i leveringen på grunn av omstendigheter utenfor vår kontroll (Force Majeure) som f.eks. Under en pågående global pandemi er vi ikke ansvarlige for problemer forårsaket av leveringstider. Vent opptil 30 virkedager før du kontakter kundeservice om manglende bestillinger. ved å følge bestillingen med sporingsnummeret som er oppgitt.

Hvis du har spørsmål angående leveranser, bør du alltid kontakte oss via e-post med emnefeltet «Levering», slik at vi kan svare så raskt som mulig.

Produktene sendes direkte fra vår partners lager. for å kunne tilby deg som kunde de beste mulige prisene. Vi forbeholder oss retten til eventuelle feil som måtte oppstå i forbindelse med tredjepartslogistikk. Ved å foreta et kjøp fra oss, godtar du alle vilkårene og betingelsene som er spesifisert på denne nettsiden. Vi anbefaler deg derfor å Ta kontakt med oss ​​på forhånd hvis du har spørsmål angående kjøpet ditt før du inngår en kjøpsavtale. Ved klager eller andre spørsmål, bør du alltid kontakte oss via e-post og ingen andre steder for å sikre at du får svar så raskt som mulig.

For alle pakker som ikke innløses, forbeholder Airfryerexperten.se seg retten til å belaste deg som kunde med 200 SEK for kostnader som påløper for returfrakt og ekspedisjonskostnader.

*Leveringstidene våre er kun estimerte og ikke garanterte tider, og kan derfor variere avhengig av hvor du bor i Sverige.

Importavgift og toll
Det at varene sendes direkte fra vår leverandør utenfor EU, betyr også at forsendelsen i noen tilfeller kan være underlagt importmoms og toll. Totalt sett skjer ikke dette så ofte, og i tilfeller der du har mottatt varsel via Postnord om betaling av importmoms, ber vi deg om å gi oss beskjed, så vil vi se nærmere på det.

Tollgebyret (varslet av Tollvesenet) gjelder kun for en deklarert verdi av varer på omtrent SEK 1600 og over, og det er derfor importmoms er mer vanlig.

Hvor er bestillingen min?
Bestillingen din sendes fra partnerens lager innen 1–3 virkedager* . Vi sender deg en e-post med bekreftelse på levering som inneholder sporingsnummeret ditt og leveringsinformasjon.

Hvis du fortsatt er usikker på hvor pakken din er, kan du sende oss en e-post, så kan supportteamet vårt hjelpe deg videre med dette.

* Ved store volumer kan behandlingstiden variere med opptil 7 dager. Tiden som er oppgitt ovenfor er kun et estimat av hva pakkene våre vanligvis tar å behandle. Tidspunktene ovenfor er ikke garanterte fruktingstider.

Pakken min kan ikke spores, hva kan jeg gjøre?
Etter at du har mottatt e-posten som bekrefter at leveransen din er sendt, kan det ta opptil 5–7 virkedager før sporingskoden er aktivert. Hvis du fortsatt har problemer, ikke nøl med å kontakte oss.